I'VE GOT A CRUSH ON YOU!

Idag är det 100 DAGAR sen vi träffades första gången!
Vad sägs om att satsa på hundra till?

Jag kommer t,om att ha överseénde med att du är stökig.
Och att du sover på magen när du är full.
Att du säkert kommer börja äta direkt ur kryddburkarna.
Och att handtaget på din altandörr lossnar.
Då får du acceptera att jag troligtvis kommer att rota i dina lådor.
Och att jag kanske ibland sover på din rygg.
Att jag kommer spruta eld ur munnen vid vissa middagar.
Och att jag försöker skruva fast handtaget med mina tänder snart.
Iallafall så gillar jag dig jätte mycket och
jag vet att du är värd att vänta på..
Föresten jag avlivade några blommor för din skull,
dom har vissnat nu men tanken som räknas väl?
Tur att jag hann ta kort på dom iallafall :D
GRATTIS till oss idag Jimmy

PS. Tack Jessica och Badoo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0