HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG

Äntligen!
Så jag har längtat efter en hel ledig helg :D
Dessutom kommer den här helgen bli grym ;)
På fredagen ska vi fira min mamma som fyller 51år,
får långväga besök av syster + barn, bror och morfar..
Jimmy kommer också att vara med :P
Jag och Jimmy kommer att börja dricka här och sen på kvällen ska vi ut, var eller hur vet vi inte men det blir bra!
Och på lördag så ska vi fira hans pappa och troligtvis dricka då också, haha lika bra att passa på nu när jag kan ;)
Söndagen kommer vi att spendera mestadels i Årjäng hos Jimmy's mamma, grillning är tanken..
Ojojoj, lika bra att slå alla flugor i en smäll verkar det som :P
NU ska jag göra mig färdig här hemma och sätta på mig lite kläder,
sen ska jag åka till grabben för att käka tacos och färga håret..
Vi funderar på att baka?
Får se!
Ha en grymt fin helg iallafall ;)
Det ska jag ha :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0