UNDERBAR HELG!

Helgen har innehållt jobb, minigolf och en hel del mys..
Jimmy har funnits vid min sida större delen av denna helg,
vilket jag har uppskattat massor :)
På fredagen åkte vi och fyllde på min p-spruta,
lunchade lite thai mat och därefter spelade vi mini-golf med
hans syster och några av hennes vänner..
Sen lagade han middag till mig och vi tittade på fotboll.
På lördagen så åt vi mat, vräkte godis och såg två hyr filmer
som vi båda faktiskt tyckte var bra..
Den ena var en komedi och den andra en skräck film.
Jag minns inte namnen :P
Och igår jobbade jag sent så då hann vi inte med så mycket,
kollade lite fotboll och sen sova.
Nu har han åkte tillbaka till Norge för att jobba men han kommer
tillbaka på Torsdag igen :)
Nu ska jag äta lite frukost, börjar jobba kl. 15 idag,
hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0